piątek, 14 marca 2008

Przypomnienie dla władz

Ze względu na żadne zainteresowanie ze ston władz miasta, postanowiłem przypomnieć się i objetnice, które zostały mi dane- wysłałem pismo do Pana Wiceprezydenta Jarosława Wojcieszka (do wiadomości P.Pasiek- asystenta):

"Szanowny Panie Prezydencie

Wiem, że w niedalekiej przyszłości mamy spotkać się ponownie i "objechać" trasy, które przedstawiłem na Komisji Sportu, a które opublikowane są na stronie www.rowerowaLodz.pl .

Patrząc na ogromne zainteresowanie i zdeterminowanie ludzi poparte wieloma sygnałami od mieszkańców, chciałbym, aby przemyślał Pan kwestie utworzenia, powołania specjalnej komisji, sztabu, komórki (kwestia nazwy do przemyślenia) ds. dróg rowerowych.

Oddział taki zajmowałby się projektowaniem i tworzeniem nowych tras rowerowych, adoptowaniem chodników na nowe drogi rowerowe, pozyskiwaniem środków unijnych, oraz propagowaniem szeroko rozumianej turystyki na czterech kółkach.
Ww. sztab współpracowałby z instytucjami turystycznymi, Zarządem Dróg i Transportu, instytucjami rządowymi i poza rządowymi, które w swoim statucie mają propagowanie zdrowia i alternatywnych środków transportu.
Obecna sytuacja w Łodzi jest taka, że w prawie milionowym mieście, dążącym do miana Stolicy Kultury 2016, nie ma jednej osoby, która poprowadziłaby ww. kwestie w sposób profesjonalny.
Jeszcze raz proszę o przeanalizowanie i przemyślenie mojej propozycji, oraz odpowiedź na ww. list.

Z wyrazami szacunku"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz